nak ikut.....

Sunday, May 23, 2010

ALASAN JE...

Kalau dah kalah, tak perlu lah menunding jari ke pihak lain....


Aku rasa antara alasan-alasan yang pernah diberikan sebelum ini, alasan menyalahkan pihak media sebagai punca kegagalan pada kempen PIALA THOMAS adalah yang paling bodoh dan kelakar..

Tergelak guling-guling aku mendengar alasan itu.... kenapa tak salahkan raket,bulu tangkis,net, kasut, gelanggang,dan sebagainya?? Nampak lebih kukuh sikit alasan itu...HAHAHA

Kalau dah psikologi itu tak kuat, tak perlu la baca akhbar atau menonton TV dalam tempoh berlangsungnya piala thomas...senang cerita...sepatutnya berterima kasih lah pada pihak media, walaupun anda main macam apa je...tapi kami tetap kenal anda HAHAHA... Cuba bayangkan kalau pihak media boikot tak nak ambil peduli dengan skuad badminton...apa jadi???

Aku rasa, alasan yang paling tepat ialah...pemain-pemain kita dah tua!!!

p/s: aku suka bila Lin Dan buka baju dan menari bila dapat kalahkan Lee Chong Wei....aku ingat akan membakar semangat pamain-pemain kita seterusnya....tetapi sebaliknya...

p/s/s: Lihat kesalahan pada diri dulu, sebelum melihat kesalahan pada orang lain

Kenali aku dulu...baru cintai aku =P
~mata melihat,telinga mendengar, jari menaip~
khairul_khai86@yahoo.com
(sebarang pertanyaan, tekan icon “anda tanya, saya jawab” di sebelah kanan)

3 comments:

ardinihumaira said...

nilai kesilapan diri yitu yang terbaik :)

PENGSKODENGAN YANG TIDAK SENONOH DI TEMPAT AWAM

~ ReD ~ said...

membakar semangat @ membakar hati??hehe

yg penting membakar naluri wanita ku..wkakakakak ;p

KJ-kun said...

ardinihumaira: betul2 setuju sangat
red: badan aku macam lin dan lah hahhaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...