nak ikut.....

Wednesday, June 8, 2011

Dalam sehari aku dapat lebih RM 10 000!!!

Wah gembiranya aku…

Macam tidak percaya!!!

Aku sudah jadi OKB….Orang Kaya Baru…. Hanya dalam tempoh kurang daripada 24 jam

Kerana entri ini….aku mungkin boleh dapat lebih RM 10 000…kalau ia boleh menjadi realiti

Aku tengok statistik….ramai yang membaca entri itu…

Tidak tahulah sebab apa???

Sama ada suka aku bodoh atau ingat aku kutuk “KJ” lain kot hehehe (Maaf aku tidak minat politik!!!)

p/s: Aku tidak suka orang tag gambar pegang duit dekat facebook aku!!!

6 comments:

a kl citizen said...

KJ... banyaknya duit orang yang dalam gambar tu.
saya pun tak suka...

~RoY @ AzRuL~ said...

duit byk time bergambar je..pas bayar bil2 smua, still makan megi jugak hari2...

HAKMI said...

aku pun benci gak, cina mati lagi banyak duit kuikuikui

jan said...

hahahaha...taw xpe...

joegrimjow said...

nakk

Pijahh' de-Arr said...

motif nya kau bci org tag kau duit kan..

yep..mmg bodoh pun..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...