nak ikut.....

Tuesday, June 7, 2011

KJ bodoh???

Siapa berani panggil polis bodoh??? Angkat tangan!!!

Aku??? Tidak berani sama sekali!!!

Yela, gara-gara memanggil seorang angota polis, Konstabel Mohd Hafifi Ali (bukan nama sebenar) dengan gelaran bodoh, Nur syafa watiha wahab (bukan juga nama sebenar HEHEHE) dikenakan denda Rm 50 oleh Mahkamah Majistret selepas mengaku bersalah…

Ketika itu, Konstabel Mohd Hafifi menahan Nur syafa kerana tidak memakai topi keledar ketika menunggang motosikal…. Bagi aku lah, daripada dia kata polis itu bodoh semasa dia di tahan… lebih baik dia merayu dan berjanji akan memakai topi keledar kemana sahaja dia pergi selepas ini…termasuk pergi tandas heeehe… yela mungkin polis itu akan lepaskannya, dan beri peringatan sahaja…. Ini tidak, kata polis itu bodoh…terus la polis itu jadi panas dan bengang…terus la di dakwa kerana tidak memakai helmet dan mengata polis bodoh…. hahaha

p/s: Kalau ada orang panggil aku bodoh, boleh ke aku dakwa mereka dan dapat Rm 50??? Kalau boleh, aku hendak dakwa anda semua sebab awal-awal masa baca tajuk entri ni dah kata aku bodoh….

p/s/s: Janganlah ada 40 orang baca entri ini….silap-silap, betul-betul bodoh nanti….TIDAK!!! heheh

7 comments:

Shafique said...

Itulah sebenarnya kehidupan kita. Bagi saya sendiri tidak layak mengatakan orang lain bodoh. Ini kerana saya yakin kita semua tidak sempurna. Jika sempurna sekali pun apakah hak kita untuk kata orang bodoh.

Bagi saya sendiri dia patut terima pengajarannya. Benar kita bersalah namun cubalah merayu sedangkan mahkamah pun ada rayuan. Terlalu lancang kita berkata-kata, bagaimana pula dengan ibu bapa dan rakan serta orang disekeliling kita?

kj said...

setuju sangat dengan komen shafique =)

Anonymous said...

kj kunnnn~usop

a kl citizen said...

dah acap sangat guna perkataan bodoh lah tu... tak reti kat mana tak patut guna kan

Anonymous said...

jgn jadi bodoh.. wat wat bodoh memang cun sangat - wan tenang

Raji and Yeen said...

hohoho siapa kata mencarut tu free kan? kan dh kne bayar RM50 sbb mencarut T.T

Sam said...

i am very impressed with ur blog, please kindly add my newly created blog as below:

http://nptvs.blogspot.com/
http://kantipur-sam.blogspot.com/
http://human-health100.blogspot.com/
http://np-girl.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...