nak ikut.....

Thursday, June 16, 2011

Berita paling sedih!!!

Ketika aku membaca akhbar Kosmo secara online tadi….mata aku tertarik dengan berita ini…


Aku tidak tahu sama ada aku hendak bersedih atau bergembira….

Tapi yang pasti, semasa aku membaca berita ini, aku ketawa sampai keluar air mata jantan aku…. Kira Tawa dalam tangisan la hahahha…

Yang kelakarnya, pada bahagian di mana…semasa lelaki itu merogol wanita tua itu, dia boleh berhenti melakukan hubungan seks untuk berehat….

Perogol: “Chop, makcik!!! Kita berhenti dulu, saya penat hendak berehat dulu…saya kurang sihat”

Wanita tua: “Makcik pun hendak berehat juga…Penat!!! Makcik kan dah tua!!!”


Bahagian kedua yang kelakar. Ialah di mana perogol itu hendak menyambung kembali perlakuan terkutuk itu….

Perogol : “Ok makcik, cukup lah berehat 10 minit je tu…jom sambung balik”

Wanita tua: “Makcik dari tadi duduk sini je….tak gerak pergi mana-mana pun”


Ini lah berita paling sedih...kerana telah berjaya mengeluarkan air mata aku!!!

*dialog diatas adalah imaginasi aku…tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia…hehe

p/s: Aku kalau bab 18 sx ni, imaginasi terlalu tinggi, sampai boleh membuat bayangan sendiri hahaha

p/s/s: Ni kira entri aku lucah ke???

p/s/s/s: Patutlah aku pernah membaca satu artikel yang mengatakan, hubungan seks boleh diumpamakan seperti bersenam…memenatkan!!! Jika hubungan seks secara halal umpama jogging… rileks tetapi menyihatkan… Manakala hubungan seks secara haram umpama berlari 100 meter… memenatkan dan tergesa-gesa…HAHAAH!!!

p/s/s/s/s: Semoga kita mati dalam keadaan dimana ketika kita melakukan perkara-perkara yang diredhai-Nya..

1 comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...