nak ikut.....

Friday, July 8, 2011

Aku antara individu yang dilarang tinggal di KL…

Aku dah semak nama aku semalam….Pasti!!! Nama aku ada…aku sudah tidak dibenarkan tinggal di KL lagi… mungkin hanya dibenarkan masuk KL, sebulan sekali je….bagi melepas rindu pada kawan-kawan heheh


Sedih?? Memang lah sedih!!! Mulai Isnin ini aku akan tinggal berhampiran dengan Ledang… Betul kawan baik aku kata…rezeki aku akan ada di luar KL…. Semakin aku cuba untuk minta kerja di KL, semakin jauh aku daripadanya…Mula-mula aku cuba, dapat Kajang…kemudian aku cuba, dapat Shah Alam…seterusnya Tanjung Malim…dan sekarang aku cuba, dapat Ledang pula….Jadi aku sudah hendak berhenti mencuba… Takut lepas ini dapat Sabah, Sarawak atau Luar Negara pula hehehe



Dimana rezeki kita, janji ia halal….dan pastikan anda minat dengan kerja anda…baru seronok untuk bekerja!!!



adakah puteri gunung ledang secantik dan semanis ini???


p/s: Kalau anda hendak tahu 91 individu yang dilarang masuk KL esok…silalah baca di akhbar… aku malas nak ulas pasal perhimpunan tu…habis rancangan aku hujung minggu rosak dan jalan raya semua sesak…


p/s/s: Kawan aku itu bertaruh dengan aku yang aku akan kahwin dengan orang johor dalam tempoh setahun dari sekarang…. Mulut dia terlalu masin!!!

3 comments:

Daria said...

haha....betul ke nama u ada? sian u...

najiahtul syafiqah said...

haha.. igtkan tersenarai dlm 99 tu.. ;)

My new post: Itu Awan.. Awan.. AwanBand!

Anonymous said...

coretan yg bagus.teruslah menulis
dari bilapahatberbunyi-abghani

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...