nak ikut.....

Sunday, July 17, 2011

Seronoknya duduk di kampong….

Wah seronoknya duduk di kampong….aku tak tahulah,sama ada aku benar-benar seronok atau aku tengah cuba untuk menyeronokkan diri aku sendiri…. Tapi memang betullah….kampung dengan kuala lumpur amat jauh berbeza…tapi aku akan cuba menyesuaikan diri menjadi budak kampong…

Tapi serius, seronok duduk kampong….lebih-lebih lagi kalau musim buah…..buka je pintu rumah…. Aku nampak buah merah melambai-lambai ke arah aku untuk menjamahnya….sedap makan buah rambutan segar daripada dahan hahah… nak makan petik sahaja…. Ada juga durian, nangka dan nenas….sekarang ni aku hendak ucap selamat tinggal pada kfc, Mc Donald, Pizza hut, Subway dan sebagainya…. Aku hanya makan buah-buahan segar sahaja hahaha…


p/s: aku duduk kampong, makin gemuk lah aku….makcik aku suka masak!!!

2 comments:

Guru said...

suasana baru dan segar, mengubah rutin, memang menyeronokkan...

DILEMA WANITA said...

mmg best duk kg..semue blh mkn free..klu kat kl kne bli mahal..i da la fav rambutan..tu la syurga kg...ske....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...