nak ikut.....

Tuesday, July 12, 2011

Makcik aku baca blog aku???

KEMUNGKINAN….mulai ahad lepas dan hari-hari berikutnya, aku akan tinggal terus bersama dengan makcik aku….di kampung…kerana tempat kerja baru aku dekat dengan rumah makcik aku… aku akan mula menjadi orang kampong la....dan mungkin juga jodoh aku dengan orang sini heheh…

DAN malam ahad lepas, makcik aku mengajak aku pergi pasar raya untuk membeli sedikit barang dapur… Aku pun menemani mak cik aku…..

TIBA-TIBA!!!!!!

Makcik:”Angah, pergi ambil 1 bungkus Milo tu, Makcik minum Ovaltine je kat rumah”

Aku: “Ish tak payah la…dah makcik minum ovaltine, saya ikut je lah”

Makcik:”Pergi je ambil Milo tu, angah kan suka minum MILO…” (Makcik aku tetap berkeras)

Aku berkeras juga…tak nak ambil MILO itu….orang kata masuk kandang lembu, mengembu… masuk kandang kambing, mengembek…. Masuk rumah makcik aku, aku jadi makcik – makcik lah hahahaha

YANG aku hairan….macam mana makcik aku tahu, aku hantu MILO???? Dah lah aku jarang balik kampong, balik pun setahun sekali je….itupun masa besday makcik aku…hahah taklah, sudah pasti masa raya je…..Adakah makcik aku membaca blog aku??

p/s: Aku mula check balik entri aku yang lepas-lepas….takut ada aku terkutuk makcik aku ke heheh… silap-silap ada yang kena tidur luar rumah malam ni hahahah

1 comment:

LeeAneem said...

aiyuk tak tau.......
ziarah sini n follow u...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...