nak ikut.....

Monday, September 5, 2011

Pesaing cinta wanita!!!

OH…Aku rasa kaum wanita mesti terasa tercabar….Bila baca surat khabar hari ini…


Mana tidaknya….2 orang lelaki muda….berebut seorang pondan… Salah seorang lelaki itu adalah daripada golongan terpelajar iaitu pelajar IPTA…. Hurm sayangnya…belajar tinggi-tinggi, tapi kurang cerdik atau mungkin terlebih cerdik…

Pelajar IPTA itu cedera parah setelah disimbah asid oleh seorang lelaki yang menaiki motosikal…motif utamanya adalah cemburu….(sekarang ni main simbah asid je…seram juga!!!)…..Kenapa lelaki lebih suka pondan??? Ada juga kawan-kawan aku bagi pandangan…Nampak macam boleh terima juga pandangan mereka hehe…nanti aku kongsi kan dalam entri akan datang…


p/s: Orang kata, kebanyakan golongan pondan ni lebih cantik daripada wanita tulen, betul ke??
Aku kata: Mungkin ada kebenarannya juga…sebab yang aku kenal dan lihat semuanya cantik-cantik hehehe


p/s(ii): semalam tengok kat astro, cerita jehan miskin jadi pondan dalam “Mak ok je”, tak faham apa pun sebab dialog terlalu perlahan….walaupun volume TV aku dah maksimum….sayangnya, membariskan ramai pelakon-pelakon mantap… Aku tukar siaran lain je…heheh



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...