nak ikut.....

Saturday, August 25, 2012

Ingatkan mesej raya!!!


Ohhh isnin…cepatnya engkau muncul kembali..

Rasa malasnya hendak pergi kerja…sebab sudah lama bercuti….hampir seminggu heheh… Tapi kalau aku tidak pergi kerja, siapa yang hendak mengajar pelajar aku tu…kesian mereka….hahah


Dan hari ini aku dapat banyak mesej daripada pelajar aku, aku ingatkan mesej ucapan raya tadi… tetapi rupanya mesej untuk panjang kan cuti….minta cuti extra… alasannya sebab tiada tiket balik ke kolej hahha… Aku dah masak sangat dengan pelajar aku ini… Kalau cuti panjang je, mesti akan terlajak cuti..

Dan aku yakin, esok mesti ada pelajar lain yang akan mesej aku juga minta cuti extra heheh.. Aku akan kata okay je… TETAPI isnin tu nanti aku buat la kuiz…hahha Elok-elok mana yang mula-mula kata tak dapat balik kolej, muncul pula dalam kelas hahaha… Betul la kata pepatah “Hendak seribu daya, tak nak seribu dalih” hahah…

p/s: Cepatlah datang wahai mood kerja……

1 comment:

Unknown said...

haha, menangis student oii :DD

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...