nak ikut.....

Thursday, August 2, 2012

Kalau hendak makan KFC, ajak aku!!!


Kalau ada sesiapa yang terasa atau ingin makan KFC…..jangan lupa ajak aku tau… Bukan sebab aku hendak belanja korang makan…tetapi aku hendak guna kad Snax aku untuk mendapatkan point hehehe…

Kiranya ketika korang hendak membayar makanan….aku akan memberi pinjam kad snax aku pada korang….untuk di swipe…baik kan aku bagi pinjam kat korang heheh…. Nanti aku akan dapat point berdasarkan nilai belian anda heheh

Setakat ni, point aku sikit lagi….tidak mampu hendak tukar apa-apa pun termasuk la Cheezy Wedges… Jadi ingatlah…Jika anda hendak makan KFC, ingatlah aku heheh


p/s: Aku teringin hendak makan KFC baru… KFC Green Curry…. Jom cuba!!!

2 comments:

Mohd Faridzul Asyraf Mat Arifin said...

menderita perut makan kfc klu berbuka. hehe

AZRUL AZMI said...

Malam nie nak gi makan KFC... Bak sini kad tu... Hehehehe...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...