nak ikut.....

Tuesday, April 29, 2014

Jom “like”



Jam 5 petang… Sunyi!

Selepas waktu pejabat,

Membuka laman facebook sendiri

Terlihat satu gambar yang biasa dilihat sebelum ini…

“Eh ini macam gambar aku”

Melihat huraian gambar, menunjukkan gambar itu memasuki satu pertandingan gambar yang dianjurkan di Kolej iaitu pertandingan gambar “Aku & Pensyarah” sempena hari pensyarah tidak lama lagi…

Gambar tersebut adalah hasil hantaran daripada pelajar aku….Jadi disebabkan aku ada didalam gambar itu,maka aku melobi, merayu,dan memaksa anda semua untuk meng-“like” gambar itu di SINI…bagi banyak like dan menang heheh…

Nanti kalau menang, aku nak minta sedikit hadiah daripada pelajar aku itu…



Nota kaki kanan: Ada banyak bakat hebat di dalam program talentime (bakat bebas) ini….anda boleh melihat video-videonya di facebook Pembimbing rakan inspirasi Siswa siswi – PriSS KKLJ

Nota kaki kiri: Pertandingan Talentime – Azan , pengacaraan majlis dan pidato akan dijalankan pada 5,6 dan 7 Mei 2014 ini….Harap sambutannya hangat seperti Talentime (bakat bebas)  

Nota tangan kanan: Esok ada program mengecat surau!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...