nak ikut.....

Monday, June 16, 2014

Abah

Sebenarnya aku nak update entri pasal kenduri kahwin adik aku...

Tetapi selepas aku tengok drama Bidadari Walid, terus aku tukar hendak membuat entri pasal ayah, bapa, father, walid...tetapi aku panggil ABAH....dan aku ada juga ayah angkat yang aku panggil AYAH

Kebetulan kenduri kahwin adik aku jatuh pada hari bapa....dan kalau Abah ada lagi, mesti dia paling sibuk dan gembira....

Serius aku sangat rindu ABAH....sebenarnya aku nak sangat kongsi Cerpen yang aku menang ketika hari perpustakaan di Kolej aku tahun lepas.....tajuk cerpen aku ABAH..... aku mencerita saat-saat akhir aku bersama Abah....tapi apabila aku buka softcopy cerpen itu, aku pasti akan menangis....kebetulan aku mengarang cerpen itu ketika abah baru meninggalkan kami.... 

***************************
Abah,
Walau kini kita tidak lagi bersua,
Angah selalu berdoa kepada Allah,
Semoga abah damai di sana.



Al-fatihah untuk arwah abah
Johari bin Othman

*************************************

Nota kaki kiri: Pagi tadi melawat abah bersama keluarga dan isteri adik....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...