nak ikut.....

Friday, June 27, 2014

Berpuasa di Kuala Lumpur

Hampir 3 tahun aku bekerja di Johor…

Dan setiap kali hari pertama Ramadan, aku akan berpuasa dengan keluarga aku…. Termasuklah kali ini… Aku akan balik ke Kuala Lumpur….

Dan kali ini Johor dapat 4 hari cuti iaitu hari khamis sebab JDT menang bola, Jumaat, sabtu dan ahad (Johor ambil cuti hari pertama puasa)…. Memang seronoklah dapat cuti lama di Kuala Lumpur…. Tetapi semalam, khamis aku perlu bekerja….pergi bertanding petanque di Batu Pahat…. Jadi aku balik ke Kuala Lumpur pagi tadi….banyak perubahan sudah berlaku di Kuala Lumpur ini…. Tapi yang pasti, apabila aku masuk je Kuala Lumpur….jalan mesti sesak….itu yang aku tidak alami di tempat aku kerja

Jadi di sini, aku ingin memohon maaf kepada semua andai aku ada melakukan salah dan silap sama ada secara sengaja atau tidak….kira kosong-kosong lah…dan aku ingin mengucapkan Selamat Berpuasa!!




Nota kaki kanan: Program kolej sempena bulan puasa iaitu “Jom Singgah Sahur” akan kembali lagi untuk tahun ini…..tidak sabarnya!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...