nak ikut.....

Thursday, June 12, 2014

Jemput datang…

Ahad ni, 15 jun 2014 adalah kenduri kahwin adik lelaki aku….



Aku sebagai tuan rumah, abang pengantin menjemput semua untuk hadir ke kenduri ini….mungkin ada yang aku terlepas pandang untuk menjemput…harap maaflah…sebab agak sibuk kebelakangan ini…. Datang sajalah, aku memang mengalu-alukan kehadiran anda semua…..

Dan kebiasaannya, apabila aku menjemput…mesti aku akan disoal dengan satu soalan ini…

“Adiknya sudah, abangnya bila lagi???”

Aku kebiasaannya akan tersenyum macam kerang busuk sahaja….Kalau aku tahu yang orang bertanya itu ada anak dara, aku akan jawab

“Saya tunggu anak makcik la ni”

Dan ini adalah alamat rumah aku…..



Aku memang teruja untuk menerima adik ipar ni heheh….cuba tengok gambar bawah ini….abang pengantin siap pakai baju melayu mengikut tema lagi heheh…




Dan hari ahad ini pun, aku mengikut tema juga….gigih aku beli baju melayu baru….alang-alang nak raya juga kan??heheh

Nota kaki kiri: Mulai esok, sudah sibuk mengemas rumah.....tak sempatlah mengemaskini blog ini hehhe

Nota kaki kanan: Kalau abah ada lagi, mesti abah paling gembira dan paling sibuk...rindu abah!! Alfatihah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...