nak ikut.....

Monday, June 30, 2014

Artis di Bazar….

Alhamdulillah, hari ini cukup 2 hari kita berpuasa….ada yang sudah ponteng puasa?? Kalau kaum hawa tidak berpuasa, boleh dimaafkan sebab ada alasan yang kukuh…..tetapi kaum adam ni, kalau tidak berpuasa…tidak boleh dimaafkan kalau sihat…

Dan hari ini, hari kedua aku pergi bazaar di Kuala Lumpur…..tetapi bazaar yang berbeza….saja mencari menu yang unik….tetapi masih belum jumpa lagi la….ada tak menu yang unik yang anda sudah makan? Boleh share dengan aku di facebook ke…. Kebanyakan menu yang sama je aku jumpa, dan disebabkan kita membeli dalam keadaan yang lapar, semua kita nampak sedap…semua makanan kita rasa nak beli… oh my nafsu!!!!

Hari ini, aku terjumpa Aizat Amdan di bazaar….ala yang penyanyi fames tu….semalam aku jumpa Syawal Af tu….mungkin ada yang tak kenal kot….korang boleh tanya pakcik Google… aku hanya tengok je lah diorang….takde la sampai minta tanda tangan hehe….tapi yang syawal tu, aku saja lalu disebelah dia…nak tengok siapa lagi tinggi….serius dia memang tinggi, aku hanya paras takat telinga dia je….

Esok aku jumpa artis mana pula di bazaar ye?? Sebab esok aku sudah mula berpuasa di Melaka dan Ledang….ada ke artis kat bazaar Melaka dan ledang? Hehe….

Dan apabila masuk bulan Ramadan je….Kolej aku akan buat program Jom Singgah Sahur….tak sabarnya nak sertai….




Nota kaki kanan: Semoga Ramadan aku kali ini lebih baik daripada Ramadan ku yang lepas
Nota kaki kiri: Aik sudah bunyi dentuman mercun...baru puasa kedua...Harap jangan ada yang tercedera!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...