nak ikut.....

Thursday, September 18, 2008

BeRbuka Puasa Di KfC....Kenyang Hingga Menjilat Jari..

SemaLam (17 sept), buat kali kedua aku berbuka dengan KFC..huhu...sebenarnya x rancang pun nk berbuka di kFc...tp dah alang2 g beli barang2 hamper utk program Sorem-51 sampai pukul 6.15 petang n kfc x penuh mcm yang lepas...aku g la...lagipun nak g tebus kupon kfc (dari paper berita harian) si roy ni...lagi satu thanx r kepada aimi n roy yg tlng belikan dan balutkan brng2 tu sehingga menjadi rupa hamper hahahha..Hamper2 tu utk blok2 yg tertewas utk pertandingan sorem nanti ;P..hamper utk pemenang pula akan diuruskan oleh erwan shah....Cepat lah habis program ni...malas dah nak pk2...

4 comments:

-eni- said...

uh... sampai ati xajak aku skali... sdey....

noharanutdya said...

oo men blog gak..

erm.. ayam kfc yg crunchie tak masuk + ngam ngn my tekak laa..

Anonymous said...

roy, aimi n irwan je ke??

yg lain xde yg tetinggal ker?

huahuahua~

KJ-kun said...

setakat blog ni ditulis ari tu hanya mereka bertiga...pastu ada lah yg tolong..sperti yati n semua jkm yg menolong...thanx ya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...