nak ikut.....

Wednesday, September 17, 2008

BeRita FesTar 3 daLaM SkuDai Post.....

Festival Tun Razak atau lebih dikenali sebagai FESTAR yang dianjurkan oleh JKM KTR, kelab2 KTR dan majlis KEtua2 Blok telah berlangsung di sekitar perkarangan KTR pada 8-10 ogos yg lalu..Namun begitu, berita berkaitannya telah disiar dalam skudai post bil 8 / ogos 2008.. Dalam Festar ni....aku telah menjadi pengarah program utk Jejak aksara (mengeja dalam bm) dan spell it right challenge...aku turut jadi timbalan pengarah untuk cabaran beregu Kelab Badminton Tun Razak (KBTR) 2008...di sini bukan aku nak citer pasal festar tu sebab ia dah lepas tp aku nk citer pasal berita di skudai post tu....hahaha...rasa bangga r gak tersiar kedua-dua nama program tu dalam skudai post..mungkin bg org lain xde apa2 (mungkin jeles kot)...hahah..tp masa festar tu memang penat giler....aku tabik spring (toint toint) pada semua ahli KBTR (telah menganjurkan 3 program dalam Festar: Cabaran beregu KBTR, arm wrestling, dan treasure hunt) yg turun sampai ade yg demam aku dengar..ade plak kena marah...xpe2 jumaat ni kita buat BBQ hahahah...kita enjoy....dan aku juga nak minta maaf pada semua jika aku ade marah atau terkasar bahasa..biasa r masa minggu tu aku ada 3 test....harap kita dapat bekerja sama lagi...












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...