nak ikut.....

Wednesday, September 17, 2008

GeMUkkAh Aku???......Arghhh tiDak....

IsH...Tension betul r....sejak kebelakangan ni..ramai yang kata aku semakin gemuk...selalu budak2 yang rapat ngan aku especially roy n yati dok kata aku gemuk, aku x percaya r...aku rasa mesti diorang jeles dengan aku.haha..tapi bila kak akmal kata aku gemuk pagi tadi kat fakulti terus aku terkedu...diam membisu....hmm..yela kak akmal dah lama x nampak aku, jadi mesti dia tahu perubahan saiz aku ni....aku rasa berat aku sekarang (?? kg) amat sesuai dengan ketinggian aku (1.8 m)..setiap ari aku menghadap cermin....ni x bleh jadi ni...kena mulakan operasi mendiet ni....mulai esok makan nasi sekali je la huhuh....aku nak pastikan raya nanti aku kembali ke keadaan asal...biasa r nak g raya rumah "S", mestilah kena kelihatan tampan huhuhu

2 comments:

-eni- said...

haaa.... ko maken gemuk???
hish... diet2!!!

Anonymous said...

Khairul, tak sangka lak hang dah ada blog. Tahniah, dan teruskan usaha murni ini.

p/s: Betul ke hang dah gemuk? Tak pe, raya ni boleh jumpa.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...