nak ikut.....

Thursday, October 23, 2008

mAnA ada Aku Pakai susuk!!!!!

Ada ke patut aku tgok citer susuk, orang kata aku pakai susuk gak.....eii simpang malaikat 44 r..haram ow...aku bukan nak citer pasal susuk yang aku xpakai...tapi nak citer skit pasal filem berjudul SUSUK. Aku skang malas oww tgok kat wayang citer melayu...baik tgok citer barat atau hindustan ke??betul tak?? citer melayu rasa x berbaloi r klau tgok kat wayang...baik beli pirate je..murah dan berkualiti plak...

Berbalik kepada citer SUSUK ni, aku rasa seperti tertusuk je bila tgok citer ni...rasa mcm hampeh je...biasanya sebelum aku tgok sesuatu citer, aku seolah2 letak satu harapan pada citer tu...aku akan berpuas hati apabila satu citer tu mencapai apa yang aku harapkan. Bagi aku citer susuk ni tidak mencapai harapan aku, jalan citer x diolah dengan menarik...rasa mengantuk je... aku ingat klu tgok citer ni dapat r tenangkan fikiran aku daripada memikirkan study je, tapi pas tgok citer tu aku rasa membazir je sejam lebih masa aku tu...baik aku study hahhahha

Skang aku tgah menunggu filem cicak man 2 keluar...aku nak g tgok kat wayang...promotion filem ni macam gempak je....harapan aku tinggi pada filem ni....aku hanya akan sokong filem2 berkualiti je...begitu juga dengan lagu..jadi aku bangkang 200% apabila pihak radio dikenakan sekatan dalam menyiarkan lagu luar especiallynya lagu Indonesia...x payah r sekat klu lagu tu berkualiti, pasti orang akan dengar juga...ni tidak, lagu just tahap nyanyi dalam tandas je..tepuk dada, pk la sendiri!!!

1 comment:

-eni- said...

betul ke ko xpakai susuk ni..???
apsal aku asyik jatuh cinta jek bile tgk ko...
ooo... cucuk tang sana
cucuk tang sini...
tapi xnak bgtau yek!!!
ngeee~~~~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...