nak ikut.....

Sunday, October 19, 2008

tution rumah Barkat terakhir....aku x dapat g...

Hari ni (19 okt 2008) merupakan tution terakhir kat rumah barkat utk musim ni...aku rasa terkilan sangat sebab x dapat join...coz aku ada 2 test utk ari ni...pada belah petang (ekonomi) & bela malamnya (finite)...mesti aku rindu adik2 kat sana...harap mereka semua berjaya la...nanti klu aku free, aku akan turun lagi ke rumah barkat tu..

Menurut laporan radzi dalam group kelab penyayang, mereka akan berkonvoi beramai2 ke rumah barkat, kemudian xtvt dimulakan dengan program tuisyen TERAKHIR utk sesi ini kpd anak2 yatim umah barkat. Selepas itu mereka akan pergi beraya ke rumah cik sarimah (bekas penasihat kelab Penyayang). Knapa la ada test masa ni??hurm...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...