nak ikut.....

Monday, August 22, 2011

Kenapa malas mandi???

Aku masih ingat lagi…

Masa aku sekolah menegah dulu, aku malas sangat mandi….lebih-lebih lagi kalau hujung minggu…. Mandi pun dekat-dekat hendak pukul 4 petang….kira mandi untuk pagi dan malam sekali la haha…kira sehari, sekali je la aku mandi….tu pun mandi sebab nak sembahyang zohor heheeh… emak aku selalu marah aku…sepatutnya emak aku bersyukur ada anak macam aku ni yang tahu jimat air hahahah….

Tapi kalau aku ada mood mandi, setengah jam paling cepat aku selesai mandi… siap aku berkaraoke dalam bilik air…. Mula-mula mengadap depan…basah bahagian badan depan….nyanyi satu lagu, dah habis lagu tu pusing belakang pula… basahkan bahagian badan belakang pula….nyanyi lagi satu lagu (kira macam kaset, ada side A dan side B hahaha)…. Tapi sejak bulan puasa ini, aku tak tahulah kenapa aku suka mandi….hehehe

Kalau sesiapa malas mandi macam aku ni….patut malu dengan orang utan ni…



p/s: Suka nyanyi lagu kumpulan jambu “sabun di bilik mandi…sabun di bilik mandi.. ” hahha

1 comment:

Lea IsNaw! said...

hahahha
aku dulu pun malas nak mandi
skrg dh rajin dh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...