nak ikut.....

Sunday, March 4, 2012

Kalau Kedi mungkin, Tapi Kadi kena fikir dahulu

Wow betul ke pendapatan seorang kedi golf lumayan???

Dengar kata boleh mencecah sehingga Rm 5000 sebulan….banyaknya!!! Mata aku nampak duit saja sekarang ni.. Sanggup aku kalau tukar kerja sekarang heheh… Nanti aku lompat kerja lagi…

Kalau menjadi kedi golf…mestilah perlu tahu main golf kan…perlu tahu hendak guna kayu golf yang mana satu untuk sesuatu pukulan…senang cerita kedi golf lebih hebat dari pemain golf…betul tak?? Itulah yang cikgu aku bagi tahu dulu…

Gaji asas kedi golf sebenarnya hanya sekitar RM1,300 hingga RM1,500, tetapi tip yang diperoleh daripada pemain-pemain golf antarabangsa menjadikan ia cukup lumayan…Yelah, biasanya yang main golf ni orang kaya saja…jadi tip yang diberi mestilah tinggi!!! Jadi langkah pertama untuk aku menjadi kedi, aku mesti tahu main golf hehehe… Kena cuba main golf simulator kat MIBC ni!!!

p/s(i): Ada ke kawan aku suruh aku menjadi kadinya….kena fikir dulu ni…takut tak kahwin pula dia nanti heheh

2 comments:

fnd said...

sebenarnya jadi despatch pun boleh dpt byk tip

Nabila Aiza said...

nak jadi kedi kena ada sijil, kena pergi kursus.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...