nak ikut.....

Sunday, March 4, 2012

SEE FOOD buatan Malaysia??

Terkejut aku… Bangga pun ada…

Sedang aku tengok Nasi Lemak Kopi O pagi tadi, aku tergamam pengacaranya kata filem See Food adalah buatan Malaysia…Wow Malaysia makin hebat!!! Kalau tengok trailer filem ni, macam animasi luar Negara…



Jadi aku sudah buat keputusan…Mesti tengok filem animasi See Food ni…Sokong buatan Malaysia… Tapi maaf lah aku kata, kalau filem cereka Melayu…aku akan kena kutuk dengan kawan-kawan kalau aku cadang kat mereka nak tengok kat wayang…

“Kalau nak tengok cerita melayu, kau tengok sendiri…tidak berbaloi keluar duit beli tiket, tunggu download saja”

yelah,jalan cerita sudah boleh agak…dan tak habis-habis cerita hantu, cinta dan komedi…

p/s(i): Aku tidak pernah terlepas menonton filem buatan KRU, CInta Kura-kura best tak??

p/s(ii): Dah lama tak makan sea food

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...