nak ikut.....

Saturday, October 18, 2014

Hari untuk Miss Vivi

Pagi-pagi lagi aku sudah bangun hari ini…… hari ini aku rancang untuk meluangkan lebih masa dengan Miss Vivi…..sebab esok aku akan tinggalkannya 3 hari…aku ada bengkel di Pulau Pinang…..

Hari ini aku hendak menghantar Miss Vivi buat rawatan dalaman…atau bahasa mudahnya pergi servis hehe….. Miss Vivi paling suka pergi servis tapi tuan dia ni yang sedih….habis juga lah beratus….tidak apa, janji jangan Miss Vivi buat hal tengah jalan sudah….setakat ini…alhamdulilah…tidak pernah Miss Vivi buat ragam di tengah jalan….walaupun hampir satu semenanjung Malaysia, Miss Vivi sudah jejak…..dari Perlis sampai Johor…..



Aku biarkan Miss Vivi bermanja-manja dengan orang Perodua….usha-usha pakwe kelilingnya…aku pula berborak dengan Penasihat Servis…Cik Syazana…saja tanya-tanya pasal adik angkat Miss Vivi….Miss Axia.. Ni kalau Miss Vivi tahu, mesti merajuk hahah.. Aku perhatikan je Miss Vivi dari jauh….


Selepas, doktor perodua kata Miss Vivi sihat…..aku bawa Miss Vivi pergi mandi….. setakat ini, aku puas hati dengan Miss Vivi…dan aku juga puas hati dengan Pusat Servis Perodua ini….layanan tip top!!!

Nota kaki kanan: Esok aku berbengkel di Penang selama 3 hari...tidak dapat sertai program ini....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...