nak ikut.....

Friday, October 31, 2014

Kisah Hari Jadi Aku

Alhamdulillah aku masih lagi bernafas di bumi Allah ini untuk terus berbakti…

Dan hari ini, adalah hari lahir aku yang ke…… masih lagi 2 series hehehe… terima kasih kepada semua yang memberikan ucapan hari lahir kepada aku di Wechat, Wassap, Mesej, Facebook dan lain-lain…. Walaupun bangun sahaja pagi tadi tengok ada mesej yang menyakitkan hati ada orang tabur fitnah, tapi malas nak layan…. Sebab aku nak enjoy je pada hari jadi aku…

Terima kasih kepada rakan aku yang menyambut birthday aku awal seminggu minggu lepas….dia belanja aku Seoul Garden….dan semalam kejutan hari jadi daripada pelajar senior dan fasilitator hari suai kenal…. Memang rancang baiknya, tapi nasib baik tidak kena baling tepung macam tahun lepas…..tahun ni kena tonyoh kek kat pipi je….

Dan kebanyakan ucapan yang aku dapat, semoga cepat dapat jodoh….termasuklah ucapan dari Ibuku hehehe…aku Aminkan je….tahun ni, tahun kedua aku tak dapat lagi mesej ucapan dari ayah aku….aku suka baca mesej ucapan dari ayah aku sebab….mesej ucapannya yang selalu paling panjang heheh….Rindu Abah!!! Alfatihah….

Apa-apa pun terima kasih semua….. Katanya kek ini dari Medan…Tapi bukan Medan Indonesia la heheh


Nota kaki kanan: jangan menabur fitnah...sesungguhnya org yang menabur fitnah tidak akan masuk syurga...jangan nanti sampai merangkak untuk meminta maaf!!‪!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...