nak ikut.....

Thursday, January 21, 2010

Perlukah aku mula men”tweet”??

Aku sudah ada banyak akaun untuk laman-laman sosial seperti Hi-5 (kurang aktif), Myspace (buka jarang-jarang), Friendster (buka kadang-kadang…seminggu sekali) dan Facebook (setiap saat buka hehehhe)..Persoalannya sekarang, perlukah aku membuat akaun Twitter dan Tag??? Ini sebab kawan aku menyuruh aku membuka kedua-dua akaun itu sedangkan prinsip aku….aku tidak akan add orang yang aku tidak kenal untuk menjadi member melainkan diorang yang add aku heheeh…jadi member-member aku dalam Hi-5, Myspace, Friendster, dan Facebook kebanyakannya adalah orang yang sama…

p/s: Akaun bank aku masih tidak penuh lagi ni…sesiapa yang sudi untuk menghulurkan sumbangan, amatlah dialu-alukan…hehhe

3 comments:

Fiq said...

erkkk... toksah la bro. dh byk sangat tu. kang nanti ko kawin dgn komputer plak kang. hahaha

lady D said...

sama la kita..byk sgt laman2 sosial...x ter'update nanti...

KJ-kun said...

fiq: hahaha jangan la doa mcm tu plak heheh

lady D: betul2 heheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...