nak ikut.....

Friday, May 13, 2011

Housemate aku tidur, mesti buka….

Aku baru je dapat seorang housemate baru….

Setakat ini, OK lah….aku boleh lah “masuk” dengan dia…kira orang kata sekepala la…

CUMA satu je yang aku tidak suka dengan perangai dia…

Setiap malam, apabila hendak tidur….dia mesti buka…

Masalahnya dia tu lelaki…dan aku juga lelaki…

Tak kan lah dia tidur, buka depan aku….

Habis aku dapat lihat semuanya…

Tidak lena aku tidur….kejap-kejap pusing kiri….kemudian pusing kanan…

Aku tidak dapat tidur… risau dan gelisah memikirkannya….

Bila aku nasihatkannya tutup….dia buat tak tahu je…buat muka tidak malu…

Nanti apa orang kata???

Arghhhhh!!! Geramnya aku, macam mana aku hendak tidur dengan lampu terbuka ni???

4 comments:

hana said...

hahaha..
die takut kot tido dalam gelap..
hahah

Gadis Rama-Rama said...

lampu terbuka, mata terttup
boleh la tido

ejard equado said...

laaaa..... lampu ke??? aku hengat ape tadi! tekun tol aku dok membaca nye tadi..

niss said...

pengalaman yang sama. niss baru seminggu..niss plak xleh tido dalam cerah. masak laa nk dok 1 sem camnie.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...