nak ikut.....

Saturday, October 29, 2011

' Contest DANIEL ADIE : SISPA '



Sedang aku leka melayari laman sosial, facebook..tiba-tiba aku dapat mesej daripada kawan aku..


Aku: Contest apa ni??

Kawan: Kau buka je blog tu….confirm kau menang…aku nak angry bird tu

Aku: Confirm aku menang??

Aku pun buka lah link blog yang di beri tu…aku baca pasal contest tu…Kemudian aku mesej dia…

Aku: Kenapa confirm aku menang??

Kawan: Kau kan memang selalu senyum palsu

Aku:%&*$%#@

Aku ni memang suka senyum…tapi ramai kawan aku kata, senyuman aku tu palsu…aku tak tahu macam mana diorang dapat tahu yang aku betul-betul senyum ataupun buat-buat senyum @ palsu hehehe… Tapi ada seorang kawan aku ni pernah bagi tahu aku…

“Aku boleh tahu sama ada kau senyum betul-betul atau buat-buat”

“Macam mana??”

“Kalau kau betul-betul ikhlas senyum, pasti akan nampak lesung pipit kau…tapi kalau senyum kau palsu, tak nampak lesung pipit, tapi hanya Nampak gigi je”

“Erk??”

Aku cuba lah cari gambar-gambar aku yang menunjukkan aku senyum dengan ikhlas dan senyum palsu…tapi susah!!! Hampir tiada…kebanyakkan gambar aku hanya bermuka masam je hahah… Jadi ini sajalah gambar yang aku boleh dapat..


Siap kena isi slogan lagi
'Terkadang, senyuman palsu terukir apabila kawan baik membuat lawak yang tidak jadi'

aku nak tag: kak ngah & linda

p/s: Harap menang lah!!! Bertambah tersenyumlah aku nanti hehehe

p/s(i): jom lah ramai-ramai sertainya…Senyum, tak perlu kata apa-apa…tapi perlu tulis entri heehe

5 comments:

Nurul Iliana said...

nape tag k ngah??haha

kj said...

syarat kena tag atleast dua orng...jadi tag kak ngah lah heheheh

Nurul Iliana said...

thnx ae..nk join gak la.hehe

Guru said...

semoga murah rezeki dengan senyuman palsu... :)

DanieL AdiE said...

Dear KJ-kun..

Thanx 4 joining my Contest..

Appreciate it..

All the Best..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...