nak ikut.....

Wednesday, October 19, 2011

Hadiah hari jadi…

Wah hari ini aku berpeluang mengambil hadiah hari jadi, walaupun hari jadi aku lambat lagi…


Aku dapat empat tiket wayang TGV percuma…untuk sebarang cerita…pemberian nuffnang dan TGV…terima kasih!!! Ada sesiapa nak beri aku hadiah hari jadi lagi?? hehehe


Tapi ada satu masalahnya….tiket wayang ni sah sehingga 15 November 2011…tapi aku bekerja di Tangkak…dan TGV tiada di area Melaka dan Johor kecuali di Jusco Tebrau…. Terpaksalah aku tengok wayang apabila aku balik KL semula…tapi lambat lagilah nampaknya hehe…harap sempat lah… Kalau aku tak balik KL dalam waktu terdekat ni…terpaksalah aku buat contest kat blog ni dan bagi hadiah tiket wayang tu heheeh


4 comments:

miss_jane said...

banyaknya dapat! nak satu boleh? haha

kj said...

boleh2 bila sy x berkesempatan tengok nanti heheh

miss_jane said...

ok i will wait *dengan penuh harapan* haha

♥ p a a n i ♥ said...

hohoho buat contest je la :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...