nak ikut.....

Friday, October 28, 2011

Nak tengok aku pakai selendang ke??

Ada yang hendak tengok aku pakai shawl atau selendang ke??

Takut ada yang termuntah hijau pula nanti heheh

Yela….Aku buka blog hari ini…aku tengok kat shoutbox aku… ada jemputan daripada blog ahdiahijab



“Jom join"contest Ahdiahijab",bg 50 peserta terawal akan mendapat shawl patchwork yang sangat cntik secara percuma..apa tggu lg jom sertai”


Aku ni dah lah pantang tengok contest…pasti nak menyertainya walaupun tidak pernah menang hehe… saja nak meramaikan peserta dan menyokong kawan-kawan blog… Jadi untuk contest anjuran ahdiahijab ini, aku pasti la tidak boleh menyertainya…kerana tidak memenuhi syarat….takut ada yang pengsan, muntah hijau atau pun tidak boleh tidur malam kalau tengok aku pakai shawl nanti heheheh…..jadi aku tolong promosi kannya lah…kepada anda semua yang memenuhi syarat-syaratnya….apa tunggu lagi?? Sertailah!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...