nak ikut.....

Tuesday, October 11, 2011

Cantiknya kejadian “halo bulan”.

Dalam surat khabar minggu ini, asyik menceritakan mengenai kejadian halo bulan…iaitu satu kejadian dimana bulan seperti dikelilingi cincin ekoran pembiasan cahaya… kejadian itu boleh dilihat di sekitar Lembah Klang…. Kesian kat aku yang duduk kat kampong ini…aku ada juga keluar rumah pada waktu malam untuk melihat kejadian itu, tapi yang aku nampak hanya pokok rambutan je heheh

Tapi nasib baik ada kawan aku kat facebook, membuat video bagi kejadian itu…dapat juga aku melihatnya …sangat cantik..jadi aku hendak kongsi dengan kawan-kawan semua…tidak adilah aku seorang saja yang menikmati keindahannya…kesian lah kat kawan-kawan yang senasib dengan aku



Apa yang perlu anda buat, ikut sahaja arahan pada gambar di atas… kalau tak Nampak, tekan gambar itu bagi besar atau aku telah salin balik di bawah ini…


“pada mereka yang tidak berkesempatan melihat fenomena malam semalam:


1) Pergi ke google
2) Type: mov0001.swf
3) Click button search
4) Click link yang first sekali


Tengoklah keajaiban bulan pada malam semalam”


~sharing is caring~

2 comments:

lelaki melayu said...

benci lar ko! abis aku tersimbah air milo panas kat monitor aku!

kj said...

hahaha mana boleh aku kena sorang je heheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...