nak ikut.....

Tuesday, June 5, 2012

Aku kenal Sri Wani Choo Abdullah??


Sri Wani Choo Abdullah!!!

Siapa tu?? Anda kenal??

Dia ialah isteri ketiga bekas dekan yang disyaki sebagai lelaki oleh suaminya. Baru-baru ini, dia yang juga seorang pengusaha butik kecantikan menuntut ganti rugi sebanyak Rm 10 JUTA daripada seorang peguam syarie, Muhammad Hafiz Abdul Rashid kerana didakwa memberi kenyataan berbaur fitnah kepada media berhubung kes pengesahan nikah dan faraq yang sedang dibicarakan secara tertutup di Mahkamah Tinggi Syariah disini.
   

Aku mengamati betul-betul gambarnya dalam surat khabar tadi…aku rasa macam familiar je tengok rupanya….ni betul-betul aku familiar, bukan ayatnak mengorat okay…. Nama dia Sri Wani Choo Abdullah dan dia seorang pengusaha butik kecantikan….

Tiba-tiba aku teringat kepada seseorang yang juga pengusaha butik kecantikan….aku terus keluarkan dompet aku dan buka untuk mencari kad namanya….Aku membelek satu per satu kad nama yang ada dalam dompet aku…akhirnya aku jumpa juga kad nama yang aku cari….kad nama yang aku terima daripada seorang pengusaha butik kecantikan beberapa bulan yang lalu di Kuala Lumpur… Aku perhatikan kad nama itu…Tertera nama owner butik kecantikan itu…Puan Sri….aku perhatikan gambar yang ada pada kad nama itu dengan gambar pada surat khabar….. hampir sama….Sah orang yang sama ni!!! Aku tunjuk kepada kawan-kawan sekerja aku, takut mata aku silap…mereka pun mengesahkannya…. macam mengesahkan minit mesyuarat hahahh… Untuk lebih memastikan, aku mesej kakak aku…

“Along kenal Sri Wani Choo Abdullah??Dia jual kat %&%$#@%$ (nama satu tempat)???”

“Kenal..Yang didakwa lelaki tu kan…Yeke?? Dia jual kat mana??”

“Ala…depan atm…kedai yang kita pergi nak cari pembuang toksid dalam badan tu”

“A’ah la…sama…cantiknya dia….dia memang perempuan kan???”

p/s: Apa yang pasti Puan Sri memang cantik!!!

4 comments:

syarifah nur farhana said...

cite die baru kuar paper balik ke?

KJ-kun said...

a'ah dia nak saman 10 juta

ibnu marzuki al firdaus said...

Bro, apa add nya? Wa mau bagi dia hamil agar bukti hawa... Biar duda dia tak leh tidoq lena agi! Lol

ibnu marzuki al firdaus said...

Bro, apa add nya? Wa mau bagi dia hamil agar bukti hawa... Biar duda dia tak leh tidoq lena agi! Lol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...