nak ikut.....

Monday, June 18, 2012

Kenapa cium aku?

Bangun je pagi tadi…aku terus mengomel seorang diri….


“Kenapa kau cium aku malam tadi?? Kau tahu tak hari ini, hari isnin?? Kalau nak cium pun, cium lah Jumaat malam atau Sabtu malam….ini tidak, Pagi ini aku kena pergi kerja!!! Nanti kawan ofis aku sedar, aku kena cium...” Aku terus mengomel seorang diri sambil melihat cermin…


Besar betul gigitan cinta yang kau berikan tu….gigit kat bibir aku pula tu…habis bengkak…dah macam Angelina Jolie pula aku lihat…

Aku terus menekan kesan bengkak tu….harap sempat hilang…..jadi macam sediakala…. sebelum aku masuk ofis…

Ish bengangnya aku….kenapa lah ada binatang gigit bibir aku semasa tidur semalam…habis bengkak bibir aku.

1 comment:

syarifah nur farhana said...

sape suh jadi teruna trang tang tang...haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...