nak ikut.....

Saturday, June 2, 2012

Banyaknya email kau!!!


Pada suatu petang….Kawan aku datang ke kawasan meja kerja aku


“Eh KJ, aku dah hantar dokumen tu kat email kau tadi”

“Yeke,okay aku check sekarang”

“Cepatlah…Kalau tak ada, aku hantar balik”

“Kejaplah…nak buka ni…nak masuk password jap”

Aku pun memasukkan username dan password untuk membuka email aku

“Wah banyaknya email kau yang tidak di baca lagi…”, terkejut kawan aku apabila melihat email aku..

“Ini semua spam la…mengarut je email yang masuk…diorang main hantar je…tak tahu mana diorang ambil alamat email aku”

“mungkin kau subscribe kot….atau pun diorang ambil kat Facebook atau blog kau”


Aku bengang je…sejak kebelakangan ini, semakin banyak email yang mengarut masuk dalam inbox aku…. Nak tukar email lain, sayang pula sebab aku dah guna email ni secara rasmi dah lama….kira urusan rasmi dan tak rasmi, semua guna alamat email khairul_khai86@yahoo.com ini…


Yang pasti dua bentuk email spam yang aku terima adalah pasal inginkan kulit cerah dan senjata anda kurang efisien untuk bertarung…. Mentang-mentanglah aku ni hitam manis (perkataan manis saja aku letak untuk menyedapkan hati hahah), sentiasa aku dapat email tips mencerahkan kulit….. tapi yang aku pelik, kenapa aku selalu dapat email yang lagi satu tu?? Pasal senjata anda kurang efisien untuk bertarung… aku belum boleh guna lagi la senjata tu…belum kahwin lagi huhuhu….apabila aku block alamat email yang hantar, ada ramai lagi yang hantar guna alamat email lain….tapi tajuk email berbeza, kisah dalam yang sama…. Adoyai!!!!



Jadi kerja aku hari-hari adalah membuang email-email sampah ni!!!!

p/s: Kepada sesiapa yang nak berkenalan dengan aku, bolehlah hantar email ye heheh….dan add Facebook aku juga =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...