nak ikut.....

Sunday, June 3, 2012

Mengidam sate, tapi dapat………


Semalam aku dapat satu mesej daripada kawan aku…Dia kata dia tengah makan malam sate bersama dengan kawan-kawan yang lain….Sebab dia lah, aku mengidam hendak makan sate sejak semalam…. sudah lama rasanya aku tidak makan sate… Kalau kat jasin ni, aku tidak tahu mana tempat yang sedap untuk makan sate..kalau kat KL banyak lah…tapi rasanya yang paling sedap aku makan sate kat Kajang… serius!!!!

Dan tiba-tiba malam ni, makcik aku memanggil aku untuk makan malam….

“Angah….mari makan malam ni”

“Malas lah makteh…masih kenyang lagi”

“Tapi ada sate ni, banyak pula tu…siapa yang nak habiskan ni??”

“Sate?? Okay angah datang….”

Aku pergi ke dapur dan melihat makcik aku tengah menghidangkan sate dalam pinggan…Aku memandang makcik aku dari atas ke bawah.

“Macam mana makcik aku tahu je apa yang aku fikir??”, kata aku dalam hati.

Kalau macam tu, esok aku nak mengidam chicken chop la….harap-harap dapat hehehhe

p/s: Betul lah orang kata, kalau hendak kan sesuatu mesti dimulakan dengan niat dan kemudiannya usaha heheh….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...