nak ikut.....

Wednesday, June 20, 2012

Notification Encik mesti banyak kan??


Petang tadi…

Sedang aku menyelesaikan urusan pindah gambar program  Kem Kaizen baru-baru ini di Perpustakaan… datang seorang budak menghampiri aku…Dia menegur aku dan duduk di tempat computer sebelah aku…. Aku menjeling pada skrin komputernya…. Aku lihat dia membuka facebook nya… Tiba-tiba dia bertanya pada aku…

“Notification facebook encik mesti banyakkan??”

“Kenapa pula??”, aku merasa pelik dengan soalannya itu

“Yela, saya tengok facebook encik…ramai je orang komen…lebih-lebih lagi bila ada gambar program”

“Ala masa baru habis program, mereka excited la nak komen….lama-lama senyap la”, aku memberi alasan

“Saya selalu dapat notification dalam 30 je….”

“eh sama lah dengan saya…”

“tapi tu untuk 3 hari”

“oh yeke..hehe”, aku hanya tersenyum…ingatkan dia nak kata 30 notification dalam masa sejam hehehhe

p/s(i): Topik pagi JOHARA tadi…..peramah di facebook tapi pendiam di dunia reality =)

p/s(ii): bahaya ada orang stalker facebook aku hehehe

p/s(iii): terasa hendak pergi kem lagi



3 comments:

scenenseen said...

lucu lah ko ni, anwar!

Anonymous said...

best2:))

Apple said...

kebaikan dunia maya, org yang takde keyakinan diri boleh menjadi superstar.
FB macam dah tak laku sangat. lebih kepada twitter dah org skrg.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...