nak ikut.....

Wednesday, December 11, 2013

Dapat Rm 20000!!!

Bertuahnya aku….

Sebelum ini aku sudah dapat, kali ini aku dapat lagi….

Aku dapat lagi satu mesej kononnya daripada Shell yang aku telah memenangi Grand Prize…

Sangat bertuahnya aku kalau betul-betul aku dapat….

Mesej daripada nombor 012-8644516 itu berbunyi begini…

“Your Card telah Berjaya & menangi hadiah GRAND PRIZE dari Shell (M) Berhad RM 20000 Ribu No siri 4D257SR sila dail talian: 012-8643857..www.shell-my.com”

Aku pun gatal membalas mesej itu….

“Poskan cek itu kepada saya ye…sebab saya sedang mengumpul dana untuk menolong mangsa-mangsa banjir ini”

Terus senyap, tiada balasan…Kalau betul-betul dia nak bagi RM 20000 itu, dia mesti akan tanya lebih lanjut dari aku kan??…hehe

Nota kaki 1: Kepada sesiapa yang berminat untuk menderma barangan terpakai, makanan atau wang kepada mangsa-mangsa banjir….boleh menghubungi aku di facebook… kami sedang mengumpul barangan untuk didermakan kepada mangsa-mangsa banjir.




Nota kaki 2: Hari ini, aku sangat penat main badminton…walaupun kalah, tetapi aku berpuas hati kerana dapat berpeluh juga heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...