nak ikut.....

Tuesday, December 31, 2013

Entri Sepanjang tahun 2013

Hari ini adalah hari terakhir bagi tahun 2013, kiranya kalau kamu masuk tandas pada jam 11.59 malam ini, insyaallah kamu akan keluar dari tandas pada tahun hadapan heheh

Hari ini, kalau kita baca akhbar….kita akan perhatikan ada sorotan berita yang berlaku sepanjang tahun 2013…

Kalau kita mendengar radio pula, pasti akan ada carta lagu hits sepanjang tahun 2013…

Kalau menonton TV pula, pasti ada senarai berita terhangat tahun 2013…

Jadi tidak sahlah kalau blog aku ini pun tidak menyenaraikan 10 entri terbaik aku sepanjang tahun ini iaitu tahun 2013… walaupun pada tahun 2013 ini lah, aku paling malas menulis entri….atau yang sebenarnya aku agak sibuk heheh

Tempat ke-10: Entri Erti Persahabatan

Wujud lagikah rakan sejati pada zaman ini?? Lebih-lebih lagi generasi-Y yang sudah kurang bersosial secara realiti tetapi sentiasa menghabiskan masa dengan teknologi seperti game…. Ini adalah kisah yang aku lihat dengan mata aku sendiri….Bacalah entri ini untuk mengetahui kisah selanjutnya

Tempat ke-9: Entri akibat suka menunjuk!!!

Entri ini mengisahkan balasan yang aku terima akibat daripada sikap aku yang suka menunjuk-nunjuk… Aku sudah insaf… Jadi jika anda ingin mengetahu apakah balasan yang aku terima…bacalah selanjutnya di entri ini…

Tempat ke-8: Entri Jangan kahwin

Entri ini mengisahkan mengenai jika kita tidak mendapat restu daripada ibubapa, lebih baik kita jangan kahwin…Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, bacalah entri ini

Tempat ke-7: Entri Demam Gwiyomi

Kecoh sebentar satu Malaysia mengenai gwiyomi…. dan aku pun turut kena demamnya… adakah aku pun mempunyai video gwiyomi sendiri? Baca entri ini untuk mengetahuinya


Entri ini mengisahkan bagaimana aku sendiri mengalaminya apabila aku berdoa kepada Allah…Ingin mengetahui lebih lanjut…Bacalah hehe


 Entri ini menyenaraikan beberapa alasan mengapa aku tidak menonton filem Malaysia di Panggung Wayang…Bukan kerana aku poyo atau aku anak mat salleh….tetapi aku rasa korang semua pun tahu apa sebabnya….Kalau hendak mengetahuinya…bacalah entri ini…


Entri ini mengisahkan cara yang digunakan oleh orang asli Pahang bagi melupakan seseorang… Kita biasanya apabila putus cinta, kita mesti jadi tidak keruan…asyik teringat kepada bekas kekasih kita… dan yang paling teruk, ada yang cuba membunuh diri…. Apa kata anda cuba ikut tips daripada orang asli ini dengan membaca entri ini dengan lebih lanjut….Mungkin berguna!


Entri ini mengisahkan tips untuk mendapatkan duit raya yang banyak….ia sesuai dilakukan oleh kanak-kanak…Jika anda seorang bapa kepada kanak-kanak, maka anda boleh membacanya untuk diamalkan oleh anak anda heheh…Apakah tipsnya?? Baca selanjutnya di entri ini…

Tempat ke-2: Entri Bukan Kondom Aku!!!

Entri ini mengisahkan mengenai aku, ketua jabatan dan kondom terpakai…. Ingin mengetahui dengan lebih lanjut, bacalah entri ini

JUARA CARTA: Entri kisah di pam minyak

Sudah banyak kali perkara ini terjadi kepada aku di stesen minyak… Ingin mengetahui apa yang terjadi kepada aku?Baca entri ini

Nota kaki kanan: Selamat tahun baru!!! Semoga tahun baru ini membawa lebih kejayaan dan keceriaan kepada kita semua…

Nota kaki kiri: Mungkin ada hikmahnya, esok aku kena kerja…..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...