nak ikut.....

Tuesday, December 3, 2013

Oh My Gambang!!!

OMG!!!

Oh My Gambang!!!

Tetiba aku baru teringat ada 7 keping tiket taman tema air ‘Gambar waterPark’ yang sudah dibeli awal tahun ini, aku tidak gunakan lagi….Tarikh luputnya sehingga hujung tahun ini…


Jadi aku sudah rancang untuk pergi ke sana hujung minggu ini…..Tak sabar untuk bermain air

TIBA-TIBA,

Aku dapat khabar berita yang Kuantan sudah dinaiki air….BANJIR!!!!! Kiranya jalan ke sana sudah tutup atau terputus….


Mesti ada hikmahnya….Semoga banjir ini cepat surut….dan mangsa-mangsa banjir ini sabar menempuhi ujian Allah ini…. Kalau sempat, dapatlah aku pergi Gambang Water Park..


Nota kaki kanan: Bagaimana dengan tempat aku belajar dulu…KolejMatrikulasi Pahang?? Kongsi sikit perkembangan banjir disana…

Nota kaki kiri: Dapatkan tiket konsert percuma kumpulan K-Pop di sini 

Instagram: khairuljohari86
facebook: Kj Kun
Wechat: kj kun

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...