nak ikut.....

Sunday, July 13, 2014

Jom Menderma!!!

Assalammualaikum…..

Syukur Alhamdulillah……masih diberi kesempatan untuk hidup dan berpuasa di bulan Ramadhan ini…

Dan Khamis ini, 17 Julai 2014…. Kolej Komuniti Ledang menganjurkan program Jom Singgah Sahur 2014…. Program ini adalah kali kedua yang akan dianjurkan…..dan lebih meluas….Konsepnya adalah selepas terawih malam khamis itu…semua warga Kolej Komuniti Ledang akan berkumpul di kolej dalam pukul 10 malam….dan bersedia untuk memasak hidangan sahur bagi  seramai dalam lingkungan 300 orang….


 Menu kali ini agak menarik, aku sebagai JK Promosi program telah tahu menunya…jadi aku hendak bocorkan disini hehe….menunya creep role dan karipap cheese beserta dengan air….. Insyaallah selepas masak nanti, kami akan serang ke IPD Ledang, Balai Bomba, Hospital Tangkak, Plus dan rumah anak-anak yatim ledang….. Kalau tahun lepas sangat meriah dengan penglibatan ramai staf kolej dan pelajar…. Beserta dengan pakaian mengikut tema warna Merah….

Aku harap tahun ini lebih meriah…kerana program ini diadakan hanya pada bulan Ramadhan…. Dan jika ada sesiapa yang ingin menderma terutamanya kepada rumah anak yatim yang akan kami singgah nanti…. Bolehlah hulurkan sumbangan tersebut ke Jabatan Pengajian Sepanjang Hayat (JPSH), Kolej Komuniti Ledang. Sumbangan boleh dibuat sehingga 17 JULAI 2014 (Khamis), sebelum jam 3.00 petang. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di talian 06-9789295 (Jab. PSH).

Bentuk Sumbangan yang kami sedang kumpulkan adalah seperti BARANG KEPERLUAN HARIAN dan juga KEPERLUAN HARI RAYA yang akan tiba tidak lama lagi..


Nota kaki kanan: Tangan yang memberi adalah lebih baik daripada tangan yang menerima…jadi Jom derma dan melipatgandakan amalan sepanjang bulan Ramadhan ini.

Nota kaki kiri: Dapatkan info aktiviti pelajar Kolej Komuniti Ledang di Facebook/ Priss

Yang Menulis,
KJ Kun
email: khairul_khai86@yahoo.com
Facebook: KJ Kun
Instagram: KHAIRULJOHARI86

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...