nak ikut.....

Tuesday, July 29, 2014

Salih Yaacob menggoda??

Apabila sebut SY apa yang terbayang di dalam kepala anda??

Kalau aku….aku terbayang Salih Yaacob yang fames dengan panggilan SY di radio Sinar.fm

Tapi kalau SYM pula?? Apa yang anda terbayang??

Kalau aku….aku akan teringat papan tanda besar di highway PLUS itu….Safie Yang Menunggang…. Tetapi baru-baru ni ketika aku melalui highway dan aku ternampak papan tanda iklan itu….ia sudah tukar, kali ini Syamsul Yusof Mencelah heheh….Syamsul Yusof sudah menjadi duta motor tu pula….

Dan aku harap lepas ini, Salih Yaacob Menggoda pula…..aku yakin ramai yang akan membeli motor jenama SYM ini nanti heheh…terutamanya lelaki J




Nota kaki kanan: aku hanya SYMP sahaja iaitu Saya Yang Menurut Perintah!!!

Yang Menulis,
KJ Kun
email: khairul_khai86@yahoo.com
Facebook: KJ Kun
Instagram: KHAIRULJOHARI86

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...