nak ikut.....

Thursday, July 24, 2014

KJ Kun Versus Khairy Jamaluddin

Kalau aku sebut KJ Kun, ada sesiapa kenal tak??

Ermmmm, mungkin TIADA!!!

Tetapi kalau aku sebut Khairy Jamaluddin (KJ), ada yang kenal tak??

Sudah tentu ramai yang kenal….gadis-gadis akan jerit dan pengsan kerana kekacakkannya…. Yang lelaki akan kata beliau sempoi…menteri berjiwa anak muda….. (aku tengah berusaha kipas menteri ni hahah)

Jadi, boleh ke aku letak tajuk entri ni KJ Kun Versus Khairy Jamaluddin atau KJ juga??? Heheh

Bagai langit dan bumi lah……Aku bukan nak bandingkan antara diri aku dengan YB KJ @Menteri Belia & Sukan kita ni….tetapi aku nak bagi tahu, aku dapat kad raya daripada YB KJ heheh…..walaupun aku tahu bukan beliau sendiri yang hantar, mesti PA atau orangnya heheh…… Janji yang penting, aku dapat Kad Rayanya, dan aku tak hantar kad Raya pun kat YB KJ heheh…..



Terima kasih YB KJ….jadi setakat hari ini, aku baru dapat 2 keping kad raya…setiap tahun makin merosot hehhe… dan tadi rakan sekerja aku ada bertanya kepada aku

“Eh, kenapa orang panggil kau KJ Kun ye???”

“KJ tu mewakili Khairul Johari”

“Ok yang KUN tu apa??”

“Kun tu kononnya, terasa diri ni macam jepun la….”

Nota kaki kanan: Aku bangga tengok gambar di Facebook YB Khairy Jamaluddin di mana kontinjen negara berarak masuk dengan barisan pertama atlet memakai uniform MAS sebagai tribute kepada MH17 & MH370.

Yang Menulis,
KJ Kun
email: khairul_khai86@yahoo.com
Facebook: KJ Kun
Instagram: KHAIRULJOHARI86

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...