nak ikut.....

Wednesday, July 16, 2014

Pasukan JDT turun Ledang?

Betul ke pasukan JDT akan turun Ledang?

Yup…mereka akan turun Ledang Jumaat ini…18 Julai 2014…. Jam 5.00 hingga 6.30 petang di dataran Ledang… itu maklumat yang aku perolehi daripada Pegawai Sukan tempat aku ini….

Jadi aku pun menyampaikan maklumat ini kepada pelajar aku, maklumlah kebanyakan daripada mereka penyokong kuat pasukan JDT

“Ok, hari Jumaat ini pasukan JDT akan turun dataran Ledang jam 5 hingga 6.30 petang…jadi sesiapa yang nak tengok, bolehlah datang dataran”, beritahu aku

Dan aku mendapat banyak soalan secara bertubi-tubi…..yang menunjukkan keterujaan mereka…

“Betul ke encik? Encik tipukan?”, Tanya seorang pelajar

“Muka saya yang baik ini, takkan nak menipu kamu semua pula”, balas aku

“Pasukan JDT datang sini kenapa encik, ada majlis berbuka ke??”, Tanya pelajar lain pula

“Mereka datang untuk berkongsi piala kemenangan Liga Super”, balas aku

“Kiranya macam Jerman bawa Piala Dunia ronda satu Negara la eh encik…..”, Tanya mereka untuk kepastian

“Yup, tapi ini satu negeri jelah…Johor je….kalau satu Negara, sakit hati pula pasukan negeri lain” balas aku

Dan ada lagi macam-macam soalan yang ditanya tapi satu jawapan je aku bagi…Soalan mereka….

“Bas bumbung terbuka ada mereka bawa sekali ke encik??”

“Safee Sali ada tak encik??”

“Pergi sana dapat duit raya tak encik”

Dan aku jawab….

“Nanti saya call TMJ”



Nota kaki kanan: Sudah biasa menjadi “Kaunter Pertanyaan” heheh

Nota kaki kiri: Esok masuk kelas nak bawa steering Lock la….Mesti tiada pelajar nakal heheh

Yang Menulis,
KJ Kun
email: khairul_khai86@yahoo.com
Facebook: KJ Kun
Instagram: KHAIRULJOHARI86  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...