nak ikut.....

Tuesday, November 3, 2009

LAGI KISAH SEJADAH

Kali ni lebih dahsyat…sekali empat sejadah berdiri…seperti seorang imam bersama tiga jemaah bersembahyang…perkara ini berlaku di Surau Taman Kastam 3, Padang Besar. Rasanya dah beberapa kali dilaporkan kes sejadah berdiri ni…kiranya macam bermusim pulak… x tahu lah nak percaya atau tidak… mungkin ada hikmah di sebaliknya...tapi aku hairan lah…bila ada je kes sejadah berdiri, mesti penuh orang datang ke surau tu..ntah mana muncul…ada tu, gigih dari jauh datang, pun ada… kira bagus lah… boleh terus buat solat berjemaah beramai-ramai lepas tengok sejadah berdiri tu….

Source: Kosmo

p/s: Apa nak dibising2 kan sejadah berdiri?? Adakah korang dah DIRI kan solat ketika membaca blog ini. Sejadah pun tahu nak dirikan solat,malulah kita yang sebagai hamba ALLAH ini jika tidak mendirikan solat.

p/s/s: Nanti kalau aku kahwin….aku nak buat hantaran sejadah berdiri ke pihak wanita…boleh tak?? Mesti ramai yang datang majlis kahwin aku nanti hehhee

3 comments:

ReD said...

haha..idea yg bagus utk hantaran! skali la leh tarik org ramai dtg kenduri..hiks

tengku_fir21 said...

blom masuk waktu lage

khellyqilah_khalil said...

taw xper... kalu x sedar diri gak x taw ar...
ab kj... kalu wat hantrn sejadah berdiri, org dh slalu buat.... lain ar mse tue, sejadah tuetetibe diri...
terus jd front page paper ag...
baru gempak..... ;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...