nak ikut.....

Thursday, November 12, 2009

Ponteng Perhimpunan??

Seingat aku, aku tidak pernah pun ponteng perhimpunan sekolah…sebab perhimpunan aku best… pelajar boleh duduk…tidak letih…jadi x nampak pun masalah kenapa aku perlu ponteng perhimpunan… lagi pun kawan-kawan lain pun turut serta berhimpun….jadi masa perhimpunan ni la, masa terbaik untuk berbual dan bergosip…biar guru berucap di depan…kita buat hal sendiri di belakang heheh… wlaupun aku xpernah ponteng perhimpuan tp aku slalu gak datang lambat ke perhimpunan..banyak kali la heheh…ala setakat kena denda…seperti rotan dan berlari keliling padang perhimpunan perkara kecil je….kalau nak juga ponteng perhimpunan pun…biar la bijak sikit…seperti berlakon demam ke… (ini adalah contoh…aku tidak mengajar okay!!!).. dapat la berehat dalam kelas hehehe…ini tidak, ada yang pergi terjun dari tingkat tiga sekolah….. sebab nak mengelak daripada ditangkap guru disiplin..nasib baik hanya patah kaki…. kalau tak baik??? Lu fikir la sendiri…

My school, SMK Taman Setiawangsa....tapak perhimpunan

lencana sekolah

masa form 3 Dinamik...gambar dah rosak la

p/s: Perhimpunan itu menyeronokan….anggap la guru yang berucap itu seperti sedang menyanyi…

p/s/s: teringat kenangan satu kelas nyanyi (koir) lagu Westlife depan perhimpunan….satu apa pun x dengar suara ahahahah

7 comments:

Mr.Homosapiensz said...

masa perhimpunan aku kna duk blakang skali coz tinggi dr student lain..ahahha...

atiQah adNan said...

yerp betul.. sekolah sy pun boleh duduk juga.. tapi kalau lame-lame berhimpun tak selesa juga dengan panas semua kn..? hee~ rindu pulak..

♥ p a n y ♥ said...

perhimpunan patot dimansuhkan :P

ReD said...

waa!!! miss dat skul lorh.. hikhik..
aku pun suke time perhimpunan, gossiping..haha
tp yg x besh nyer,, sakit montot aku duduk kt simen @ jalan tar tu weeii~~ hoho

KJ-kun said...

Mr homosapiensz: sama lah dengan aku

atiqah: betul2 rasa rindu zaman itu

pany: hahah ko memang...semua nak dimansuhkan haha

red: bawa la bantal hahahha

sheryn said...

hehehe t'igt zmn skola dl....
mst aku kt dpan la...

ReD said...

eix.. skola tu dh ada lagu skola ke belum eyh?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...