nak ikut.....

Wednesday, October 27, 2010

Main dengan Kreatif

Apa perkara pertama yang akan korang buat kalau singgah kat website Utusan Malaysia dan Harian Metro??
a) Baca tajuk utamanya
b) Baca bahagian sukan terlebih dahulu
c) Baca bahagian hiburan terlebih dahulu
d) Tak baca apa-apa...sebab tak kan singgah..

Tapi bagi aku, perkara pertama yang akan aku buat ketika singgah di website akhbar utusan Malaysia dan harian metro ialah main iklan P1 W1max yang ada HAHAHA…..iklan yang muncul di bahagian atas website tu sangat menarik perhatian aku….bagi aku, ia sangat kreatif….aku akan tekan iklan tu banyak kali…tapi belinya tidak AHAHAHA…

Iklan w1max kat website utusan Malaysia

Iklan W1max kat website harian metro


p/s: kenapa lah iklan tu bukan nuffnang kan??heheh

p/s/s: korang tekanlah bnyak2 iklan yang keluar dalam blog ni eh….baru lah entri2 yang menarik akan keluar heheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...