nak ikut.....

Saturday, October 30, 2010

Lisa surihani pun baca blog aku…

Tengah aku buka dan update blog aku tadi….tetiba aku terbaca kat shoutmix tepi blog aku ni…Lisa surihani tinggalkan jejak hahaha….berbunga hati aku seketika….aku ni peminat setia lisa surihani.. suka dengan dia…tak tahu kenapa…sedap je mata memandang…tapi apabila aku buka linknya….aku sangat kecewa…ku sangka kan panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengah hari…bukan lisa surihani, si pelakon tu tapi…korang singgah lah sendiri hehehe…nasib baik entri dia best…buat aku tersangkut lama kat blognya hehehheh


Bercakap mengenai lisa surihani, aku tak berapa suka lah iklan mari menari tu...dia nampak agak sexy...

p/s: tetiba aku sedar…blog aku ni hanyalah picisan…buat apa lisa surihani nak singgah hehehhe

p/s/s: sekadar meminati lisa surihani....dulu minat siti...tapi dia dah kahwin hahahha
sumber gambar: www.shutterpix.net

2 comments:

Zulfahmi Abidin said...

haha.yelahtuh..sape nk caye seh..kalau org tuh baut2 jer.tak pon dye punyer peminat fanatik mane ko tawu.bhahahah



Terkini:
1.Hantu
2.Perempuan Dan Tudung Saji
3.Curang Itu Indah

imanshah said...

aku pun suka lisa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...