nak ikut.....

Tuesday, November 2, 2010

Masa Besday, adalah masa untuk menggemukkan diri..

31 Okt 2010…
00:00 am….

"Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi KJ,
Selamat Hari Jadi"
Kedua-dua handphone aku aktif berbunyi….celcom dan maxis….ucapan besday aku terima tanpa henti….tetapi beberapa hari sebelum besday aku, aku ada juga terima mesej ucapan besday…mereka tersilap hari….bila aku beritahu bahawa besday aku bukan pada hari itu….terus cover kononnya nak jadi orang pertama wish aku hehehe….takpe2 aku faham…asalkan keikhlasan korang wish heheh… thanks kepada yang wish aku melalui mesej, call,email, facebook, friendster, myspace, YM dan face to face…. Membuatkan aku tidur lewat pada malam itu….dalam pukul 4 pagi..
Pagi esoknya, lepas subuh….aku bersarapan pagi…makan nasi goreng..pastu dalam pukul 11 pagi, pergi kenduri kahwin….makan lagi….sungguh sedap hidangannya…biasalah catering kan….aku ambil tidak ingat orang lain…yang penting dagingnya sangat sedap plus ada papadom….love it!!! Dekat majlis itu, aku terjumpa kenalan lama aku,zarawani dan lagi seorang aku tak ingat namanya…Sorry yerk..

(gambar zarawani dan anak buahnya...tetapi gambar ini fokus pada baby tu yerk heheh)


(my dad dukung cucu kawannya...dah tak sabar nak timang cucu la tu heheh...ok abah, next year k..HAHA)



Lepas balik daripada kenduri kahwin dalam pukul 3 petang….makan lagi, tapi kali ini KFC plak…meraikan besday aku bersama family….Family aku ini semua hantu KFC….ayam KFC boleh je sumbat berapa banyak yang disukai…HAHA Lepas makan, dalam fikiran hanya fikir nak tidur je…kenyang + penat…ada dua orang member aku ajak keluar, masa tu dalam pukul 4 lebih…Sorry geng tak dapat keluar…kerana penat sangat dan aku telah janji dengan orang lain nak keluar dalam pukul 6… Lain kali eh kita keluar…

Dalam pukul 6, aku keluar dengan member,Roy….dia ajak makan…Makan lagi??? Adoyai…aku kata okay je…makan kat kedai biasa la…ingat nak makan ringan-ringan je…sekali dia bawa aku ke Secret Recipe… alasan dia, tak best celebrate besday tanpa kek… masalahnya bukan kek je di order…tp macam-macam… memang kenyang tahap melampau!!

Pada sebelah malamnya, aku lepak bermain boling kat Wangsa Bowl, Wangsa Walk ….aku tahu korang saja pakat buat-buat kalah… saja bagi aku menang…kononnya nak menggembirakan aku masa besday aku kan??=) Dan ketika main boling …tetiba lampu dekat tempat boling dipadam dan ada perempuan sihir datang masuk sambil mengilai….rupa-rupanya pada hari itu juga adalah sambutan Halloween day… oww sama tarikh dengan my besday…kenapa aku tak pernah tahu?? Hehe… Perempuan sihir tue memberi cup cake kepada pengunjung dan turut juga membuat cabutan lane bertuah…. Malangnya Lane kitaorang (lane 7) tak bertuah langsung pada malam tu…



Aku balik rumah kepenatan + kekenyangan…thanx semua…oww umur aku kini telah meningkat lagi setahun + berat aku pun semakin naik juga….dan aku harap semoga hidup aku sentiasa diberkati dan sukses selalu…Amin!!

4 comments:

Aunty P :) said...

Samat b'day !
samat gemok !

piNky LuCiA said...

hepi besday. bape kali ni makan sehari. haha

IMANSHAH said...

first time dengar jenis hantu yg baru..Hantu KFC

haha selamat besday bro

Unknown said...

aunty P baek, Pinky lucia & imanshah :- thanx..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...