nak ikut.....

Wednesday, November 10, 2010

Can I call myself DR??

Teet! Teet!

Pagi-pagi lagi aku telah terima satu mesej dari Roy..

“Dalam Kosmo ada berita hangat…Ph.D Dr fazley palsu”

What???

Serius???

Sebenarnya aku sudah tahu pasal kepalsuan PhD Dr fazley ni sejak aku belajar di Universiti…kira 3 tahun dulu…tapi ketika itu tak dapat dipastikan kesahihannya…dan tiba-tiba keluar pula berita tu sekarang… Kesannya, University of Wales di United Kingdom (UK) telah menggantung hubungannya dengan Kolej Antarabangsa Fazley (FIC) milik Fazley Yaakob sehingga satu siasatan dilakukan. Aku kesian kepada pelajar-pelajar di kolej tu..Kalau korang hendak ketahui berita itu dengan lebih lanjut,boleh lah pergi ke Kosmo ,BBC News 1 dan BBC News 2

p/s: aku tunggu penjelasan daripada Dr/En Fazley….harap hanya berlaku salah faham je

p/s/s: bagi pelajar yang ingin menyemak sama ada program kursus mereka di iktiraf dan mendapat akreditasi boleh la semak di sini

p/s/s/s: aku belum layak lagi dipanggil DR KJ mahupun IR KJ

gambar owner blog wajib ada =)

3 comments:

Jejaka Terhangat said...

erkkk..baru skrg nak kluar ke..bkn dlu dah kecoh2 ke..tp yg tau sblm ni, doktor dia tu beli jek..

udacun said...

hihihii..da tau lerr...
erk.. my pic adee..ahaks likee...

Unknown said...

Jt: dulu mngkin dengar khabar angin je kot hehe

uda cun: hahaha memang dah lama tahu....cepat giler dia dapat phd kan...ko dah smbung master blum??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...