nak ikut.....

Monday, November 29, 2010

Lambang Cinta aku telah dicuri

“Sayang, jika sayang rindukan abang atau teringatkan abang, sayang pandanglah pada matahari”

“Kenapa??”

“Kerana matahari itu lambang cinta abang terhadap sayang…walaupun abang pergi jauh, tidak berada disisi sayang, abang tetap memberikan kehangatan pada sayang”


Tapi kini lambang cinta kita telah dicuri….


Matahari lambang cinta aku (sumber gambar: my fren, Faiz)

Ini semua angkara seorang wanita dari Galicia, Sepanyol, Angeles Duran yang menyatakan matahari secara rasminya sudah menjadi miliknya,Dia telah mendaftarkan namanya sebagai pemilik matahari di sebuah pejabat notari awam tempatan. Dan kini dia mahu mengenakan caj kepada setiap orang yang menggunakan matahari… Jadi sayang, apa kata kita kita tukar lambang cinta kita….kalau tidak kita kena caj nanti heheh…Kita pilih KLCC pula..yang menunjukkan kita saling memerlukan antara satu sama lain HEHE

lambang baru cinta kita

p/s: tidak ada pemilik mutlak melainkan ALLAH…

p/s/s: Boleh ke aku nak daftar KLCC sebagai milik aku?? Hehe=)

7 comments:

nazihahisa said...

phsyco betul pmpn tu nk own matahari.. haha aiseyh KLCC budak2 melayu comolot tu dah amek lah :p

cekgu said...

haha~~
kau nk mnjadi kaya rya dgn cepat eh??

KJ-kun said...

nazihahisa:oww budak yang tak tahu malu tu dah amik eh....=)

cekgu: ahahah boleh tak??

udacun said...

a'ah laa.. klcc ko xley amek laaa..... dak comolot tu da amek..hahahaa.. KJ2...


kekekeke...

KJ-kun said...

camtu apa yang boleh aku amik??=)

AzRuL said...

amek je la menara warisan tu nanti..100 tingkat lg, kalah KLCC...so, nanti leh la tolong propose kan kat PNB merdeka ventures tu, yg ko nk daftar nama ko eh?? hehe

KJ-kun said...

hahha kena tunggu siap la..tu pun kalau jadi bina hahha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...